Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1090
Title: Особливості просування банківських продуктів
Authors: Косар, Н. С.
Огерчук, Ю. В.
Савченко, Ю. Т.
Bibliographic description (Ukraine): Косар Н. С. Особливості просування банківських продуктів / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 635 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–101. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто питання оцінки розвитку страховика, методології та методик оцінювання. Отримані результати щодо оцінки аналізуються на прикладі страхової компанії «ОРАНТА». Пропонується новий підхід до оцінювання розвитку страховика з урахуванням ризиків його діяльності. The article is deducted to the issues of the development evaluation of the insurer, to the analysis of the methods and methodologies of this evaluation. The received results of the evaluation are compared on the example of the insurer “ORANTA”. The new approach to the development evaluation with the risk monitoring is suggested.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/1090
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2008. – №635

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf160,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.