Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-43 зі 43 (час пошуку: 0.096 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2008Дослідження кон"юнктури ринків електроенергії Західного регіону УкраїниКосар, Н. С.; Олійник, Я. І.; Сопільник, Л. І.
Article2008Перспективи розвитку ринку пакувального обладнанняКосар, Н. С.; Савченко, Ю. T.; Цибульсько, Ю. О.
Article2013Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємствКосар, Н. С.; Сарапін, Т. В.; Кузьо, Н. Є.
Article2004Особливості формування логістичної системи комерційного банкуКубів, С. І.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
Article2011Принципи добору показників для побудови системи рейтингового оцінювання діяльності машинобудівних інноваційних структурМарущак, О. Я.; Косар, Н. С.
Article2007Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банкуКубів, С. І.; Крикавський, Є. В.; Косар, Н. С.
Article2003Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємствКосар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
-2010Проблеми та особливості формування і розвитку бренду УкраїниМарущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Білик, І. І.
Article2010Маркетингове забезпечення розміщення цінних паперівКосар, Н. С.; Білик, І. І.; Тернущак, М. Ю.
Article2001Інвестиції та інновації енергетичних підприємствКосар, Н. С.; Третьякова, Л. І.; Різенко, С. А.
Article2001Залучення інвестицій в електроенергетичний комплекс УкраїниКосар, Н. С.; Ковальчук, А. Є.
Article2000Сучасні умови і основні завдання розвитку паливно-енергетичного комплексу УкраїниАкіншина, О. В.; Косар, Н. С.
Article2000Маркетингові комунікації на роздрібному ринку електроенергіїАкішина, О. В.; Косар, Н. С.
Article2010Маркетинг в антикризовому управлінні підприємствомКосар, Н. С.; Кіндій, М. В.; Мамчин, М. М.
Article2010Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачівМарущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
Article2010Маркетинг в антикризовому управлінні підприємствомКосар, Н. С.; Кіндій, М. В.; Мамчин, М. М.
Article2011Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективіКосар, Н. С.; Угольков, Є. О.
Article2012Концепція партнерського маркетингу як основа формування сучасних взаємовідносин банку та клієнтаКосар, Н. С.; Угольков, Є. О.
Article2012Формування збутової стратегії промислового підприємстваКрикавський, Є. В.; Косар, Н. С.
Article2012Циклічність розвитку маркетингових концепційКосар, Н. С.; Марущак, О. Я; Білик, І. І.
Article2011Концепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємстваКосар, Н. С.; Марущак, О. Я.
Article2012Практичні аспекти формування маркетологівКосар, Н. С.; Дриль, О. І.; Земляк, І. Я.
Article2009Оптимізація складських процесів як напрям посилення конкурентних переваг підприємстваБілик, І. І.; Гайдук, А. Б.; Косар, Н. С.
Article2013Дослідження проблем функціонування ринку теплової енергії Львівської областіКосар, Н. С.; Лаврів, У. О.; Кузьо, Н. Є.
Article2011Підвищення конкурентоспроможності ланцюгів створення вартості на засадах логістикиШандрівська, О. Є.; Косар, Н. С.; Чорнописька, Н. В.
Article2013Сутність та основні напрямки маркетингової діяльності теплопостачальних організаційКосар, Н. С.; Лаврів, У. О.; Кубрак, Н. Р.
Article2014Напрями інновацій банківських установ в УкраїніКосар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
Article2007Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірмиКосар, Н. С.; Понтус, В. В.; Огерчук, Ю. В.
Other2014Експортна діяльність у транскордонному співробітництві Львівської областіКосар, Н. С.; Дриль, О. І.
Article2014Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в УкраїніКосар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.
Article2012Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компаніїКосар, Н. С.; Дікун, О. А.; Білик, І. І.
Article2001Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних перевагМороз, Л. А.; Косар, Н. С.; Різенко, С. А.
Article2013Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі УкраїниКосар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Білик, І. І.
Article2008Особливості просування банківських продуктівКосар, Н. С.; Огерчук, Ю. В.; Савченко, Ю. Т.
Article2003Маркетингові заходи щодо посилення конкурентих позицій енергопостачальної компаніїКосар, Н. С.; Кухаренко, Ї. К.; Різенко, С. А.
Article2001Інновації та їх забезпечення в електроенергетиціКосар, Н. С.; Ковальчук, А. Є.
Article2015Поглиблення енергетичної кризи як рушійна сила розвитку ринку енергозберігаючого інсталяційного устаткуванняКосар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.
Article2015Інноваційні рішення у системі маркетингових комунікацій підприємстваКосар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Притула, С. В.
Article2012Ринок електроенергії України: сучасний стан і перспективи розвиткуОлійник, Я. І.; Косар, Н. С.; Гайдук, А. Б.
Article2012Використання сучасних концепцій маркетингу у діяльності підприємств житлово-комунального секторуКосар, Н. С.; Лаврів, У. О.
Article2015Тенденції розвитку продуктової політики українських туроператорів у кризових умовахКосар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
Article2015Екомаркетинг як напрям реалізації концепції соціально-відповідального бізнесуКосар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
Article2000Формування мікросередовища роздрібного ринку електроенергіїКосар, Н. С.
Результати 1-43 зі 43 (час пошуку: 0.096 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі