Browsing by Subject brand

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 20
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2013Region rebranding technologiesKolesnycka, Natalia
Article20-Jun-2017Social media as an element in the communication process of brandsБучинська, Н.; Buczyńska, Natalia
Article2014Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичностіРешетнікова, І. Л.; Решетнікова, Г. С.
Article26-Feb-2018Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільстваБоєнко, О. Ю.
Article2011Дослідження можливостей франчайзингу як чинника інтеграції української економіки у світове господарствоДомарадзька, Г. С.; Гладун, Т. М.
Article2016Ефективність франчайзингу як форми організації ресторанного бізнесуЧорій, М. В.
Article2009Застосування брейдингу: переваги і недолікиБілан, О. В.
Article2013Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємстваМішустіна, Т. С.; Філалі Ансарі, Ю. С.
Article2011Методологія формування брендуСтупак, І. О.
Article2013Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі УкраїниКосар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Білик, І. І.