Перегляд зібрання за групою - Теми advertising

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 17
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2013Advertising in the process of internationalisation of enterprises – towards standardisation or individualisationNowacki, R.
Article2011Problematyka zarządzania zmianami w bibliotekach akademickich na początku XXI w.Войцеховська, Майя
Conference Abstract2015Unquality advertising in Ukrainian printed mediaKitsa, Mariana
Conference Abstract23-гру-2017Violations of the law about advertising in Ukrainian mediaKitsa, Mariana
Article2012Вибір спеціалізованих інтернет-порталів як засобів маркетингових комунікацій підприємстваСавченко, Ю. Т.; Шуліченко, А. Є.; Карий, О. І.
Article2013Мanifestations of sexism in advertisingPeresadko, Galina; Freyuk, Olga
Article2012Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємстваГлібчук, В. М.
Article2012Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової маркиГараніна, І. І.
Article2008Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджментуБалик, У. О.
Article2014Особливості структури новин інтернет-виданьКонюхова, Любов