Browsing by Subject 339.138

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2017The choice of languages forwebsite of organizations in case ofmultilingual customersUgolkov, I.; Karyy, O.
Article2002Види маркетингового аналізу напрямів бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах-
Article2002Використання логістичного управління в дистрибуційній діяльності підприємстваМамчин, Р. О.; Демчук, В. Є.
Article26-Feb-2018Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризмуФігун, Н. В.; Пастернак, О. І.
Article2002Логістична трансформація інновації під час створення споживчої вартостіЧухрай, Н. І.
Article26-Feb-2018Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівліГерасимчук, В. Г.
Article26-Feb-2018Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингуПросович, О. П.; Боцман, Ю. С.; Prosovych, O.; Botsman, Y.
Article20-Jun-2017Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємстваКіндій, М. В.; Гринів, Н. Т.; Білоконний, І. О.
Article28-Mar-2017Світові тенденції використання інструментів Інтернет-маркетингуУгольков, Є. О.; Ugolkov, Ye.