Перегляд зібрання за групою - Автори Савченко, Ю. Т.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2012Вибір спеціалізованих інтернет-порталів як засобів маркетингових комунікацій підприємстваСавченко, Ю. Т.; Шуліченко, А. Є.; Карий, О. І.
Article20-чер-2017Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захистуСавченко, Ю. Т.
Article2015Значення стратегії постачання у загальній стратегії розвитку машинобудівних підприємств у ланцюгу поставокСавченко, Ю. Т.
Article2008Особливості просування банківських продуктівКосар, Н. С.; Огерчук, Ю. В.; Савченко, Ю. Т.
Article2010Оцінювання чинників розвитку ринку технічних засобів безпекиСавченко, Ю. Т.
Article2007Розвиток українського ринку пива і формування конкурентних переваг підприємств-учасниківМороз, Л. А.; Савченко, Ю. Т.
Article2012Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компаніїСавченко, Ю. Т.; Дікун, О. А.
Article2008Специфіка здійснення міжнародних маркетингових дослідженьСавченко, Ю. Т.
Article2014Формування стратегії розвитку машинобудівних підприємств у ланцюгу поставокСавченко, Ю. Т.