Перегляд зібрання за групою - Автори Романишин, С. Б.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 13 із 13
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2004Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємстваРоманишин, С. Б.
Article2009Еволюція систем управління конкурентоспроможністю підприємстваГорбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.
Article2012Еволюція та сучасні тенденції маркетингуГорбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Романишин, С. Б.
Article2013Конкурентоспроможність Львівщини за рейтингом ВЕФ у 2012 р.Горбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.
Article2013Міжнародна агропромислова інтеграціяМартинюк, І. І.; Романишин, С. Б.
Article20-чер-2017Основні проблеми функціонування ПАТ “Укрзалізниця” та рекомендовані шляхи їх вирішенняГорбаль, Н. І.; Заремба, М. М.; Романишин, С. Б.
Article2015Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережахРоманишин, С. Б.; Греськів, І. Р.
Article2002Показники рентабельності: сутність і класифікаціяКнязь, С. В.; Юхман, Я. В.; Романишин, С. Б.; Фльорко, В. А.
Article2011Світові тенденції розвитку маркетингу в 2011 роціГорбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.
Article2013Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринківГорбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.
Article2015Тенденції та перспективи розвитку брендингу в умовах євроінтеграційних процесів в УкраїніГорбаль, Н. І.; Окань, Л. Ю.; Романишин, С. Б.
Article2005Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладеньРоманишин, С. Б.
Article2015Імплементація Україною антимонопольного законодавства ЄСГорбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.