Browsing by Author Ковальчук, С. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article2014Адаптування бенчмаркінгу до визначення стану інноваційного розвитку підприємствКовальчук, С. В.
Article2014Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємствКовальчук, С. В.
Article2010Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукціїКовальчук, С. В.
Article2010Оцінювання економічної стратегії промислових підприємств у ринковому середовищіКовальчук, С. В.
Article2008Практичні аспекти використання геомаркетингової концепції у створені логістичного центруКовальчук, С. В.
Article2012Суб'єктивний підхід щодо виникнення прав інтелектуальної власності на комерційні позначення: погляд маркетологаКовальчук, С. В.; Косенко, В. М.
Article26-Feb-2018Управління брендами у забезпеченні конкурентоспроможності підприємствКовінько, О. М.; Ковальчук, С. В.; Шевченко, Н. О.
Article2007Формування маркетингового підходу в управлінні інноваційними процесамиКовальчук, С. В.
Article2007Формування маркетингового підходу в управлінні інноваційними процесамиКовальчук, С. В.