Перегляд зібрання за групою - Автори Горбаль, Н. І.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 41  далі >
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2000Аналіз взаємозв’язку реклами і якості товаруГорбаль, Н. І.; Кузимчак, І. А.
Article2014Антикризовий маркетинг як складова антикризового управління підприємстваГорбаль, Н. І.; Колодій, М. В.
Article2000Визначення оптимального рівня рекламних витрат на засоби масової інформаціїГорбаль, Н. І.
Article2000Вплив перехідного етапу розвитку економіки в Україні на здійснення рекламної діяльностіГорбаль, Н. І.
Article2015Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток туристичного ринку в УкраїніГорбаль, Н. І.; Ханіна, Р. І.; Ковальчук, О. І.
Article2009Еволюція систем управління конкурентоспроможністю підприємстваГорбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.
Article2012Еволюція та сучасні тенденції маркетингуГорбаль, Н. І.; Гошовська, О. В.; Романишин, С. Б.
Article2001Економічна діагностика діяльності промислових підприємствГаталяк, З. П.; Горбаль, Н. І.
Article2001Комунікаційна політика газотранспортних компаній на регіональному ринку природного газуШандрівська, О.; Горбаль, Н. І.
Article2005Конкурентні переваги підприємства в контексті формування партнерської логістикиШандрівська, О. Є.; Горбаль, Н. І.
Article2013Конкурентоспроможність Львівщини за рейтингом ВЕФ у 2012 р.Горбаль, Н. І.; Романишин, С. Б.
Article2013Концепція формування бренду України у міжнародному середовищіГорбаль, Н. І.; Мисик, В. М.
Article2004Логістичні аспекти стратегічного управлінняШандрівська, О. Є.; Горбаль, Н. І.
Article2011Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємстваГорбаль, Н. І.; Дорош, О. І.
Article20-чер-2017Основні проблеми функціонування ПАТ “Укрзалізниця” та рекомендовані шляхи їх вирішенняГорбаль, Н. І.; Заремба, М. М.; Романишин, С. Б.
Article2006Особливості стратегічного управління міжнародних компанійГошовська, О. В.; Горбаль, Н. І.; Шандрівська, О. Є.
Article2016Особливості та тенденції розвитку мобільного маркетингуГорбаль, Н. І.; Куян, М. М.; Горбаль, Ю. О.
Article2014Особливості, тенденції розвитку реклами в різних країнах світуГорбаль, Н. І.; Єфременко, І. М.; Хомутник, Н. В.
Article2010Оцінювання конкурентоспроможності Львівської областіГорбаль, Н. І.; Дорош, О. І.
Article2006Оцінювання конкурентоспроможності на мікро-, мезо- та макрорівняхГорбаль, Н. І.; Ільчук, П. Г.